Юлія Тимошенко вперше встала в суді, щоб звернутися до співвітчизників

Юлія Тимошенко вперше встала в суді, щоб звернутися до співвітчизників і світового співтовариства. Екс-прем’єр-міністр заявила, що суд над нею був не судом, а судилищем: без Конституції, без законів, без справедливості, без права, без свідків, запропонованих стороною захисту, без будь-яких прав захисту.

«Це був класичний суд Лінча, коли зібралася група людей, об'єднана одним незаконним завданням, і незважаючи на невинуватість, було завдання розправитись, і вони це зробили», - наголосила Юлія Тимошенко.

«Я хочу чітко і зрозуміло сказати: все, що говорять мої захисники, і все, що буду говорити я, - це не для суду, бо вирок вже є. І якщо хтось плекає надію, що вирок буде виправдовувальний - не плекайте надію на те, чого не буде», - сказала вона.

Екс-прем’єр-міністр зазначила, що вирок вже написаний і він буде саме обвинувальним.

«І тому те, що я сьогодні говоритиму - це не для цього суду і не для прокурорів, які не представляють сьогодні ні закон, ні Конституцію, ні справедливість - вони представляють людей, які випадково дірвалися до влади і сприймають Україну як акціонерне товариство закритого типу, яке приносить їм величезні статки», - заявила Юлія Тимошенко.

«Я буду говорити для українського суспільства, для українських громадян, для демократичної світової спільноти», - додала вона.

«Я переконана, що після того, як вирок буде винесено, ми обов'язково отримаємо повну реабілітацію в європейських судах - в цьому я не сумніваюсь», - підкреслила екс-прем’єр-міністр.

Юлія Тимошенко наголосила, що перше встане в цьому суді, бо «звертаюсь до тих громадян, які хочуть бачити Україну вільною, справедливою, правосудною європейською державою».